SWISS MILITARY – zdecydowane NIE

SWISS MILITARY – zdecydowane NIE

Na osiemnaste urodziny dostaliśmy z bratem dwa zegarki od Swiss Military (http://www.zegarek.com.pl/swiss-military-hanowa-navy-line-zegarek-meski-marine-officer-automatic-o_l_402_127.html)

Kupione w sklepie Watch.pl, (firma DAXTON) objęte są gwarancją Door-2-Door. Na wstępie zaznaczam, że przez cały post będę prawdopodobnie wychwalał dystrybutora i ostro krytykował producenta.

Nazwijmy te dwa pierwsze zegarki A oraz B. Zegarek A, mój, od nowości przekłamywał czas o jakieś 5 minut na każde 12 godzin. Wychodziło, że po dniu używania zegarek spóźnia się o 10 minut. Po tygodniu byłoby to o ponad godzinę.  W zegarku B natomiast spadło wahadełko odpowiedzialne za nakręcanie sprężyny. Wysłałem je oczywiście na gwarancję, gdzie miały być naprawione. Po około 2 tygodniach otrzymałem oba zegarki.
Mamy więc A i B. I nadchodzi niespodzianka: A przekłamuje tak samo jak przekłamywał. Pan z firmy DAXTON proponuje więc że zamówi na wtorek kuriera po uszkodzony zegarek (A) i w poniedziałek wyśle nowy zegarek (C).  Wychodzi więc na to, że we wtorek kurier wymienia mi zegarek A na C. Tutaj brawo dla firmy DAXTON za świetne rozwiązanie takiego problemu.

I po około dwóch miesiącach nadchodzi kryzys. Zegarek C zaczyna przekłamywać identycznie jak A i pada mechanizm daty i miesiąca. No po prostu jakaś porażka. Znowu odsyłam zegarek do firmy DAXTON, który stamtąd trafia do producenta w Szwajcarii. Po 3 tygodniach kurier dostarcza mi zegarek z nowym korpusem i starą (trochę porysowaną bransoletą). W niczym by mi to nie przeszkadzało gdyby nie okazało się, że tym razem zegarek nawet nie chodzi. Żadna wskazówka nie tyka.

Dostałem więc niedziałający zegarek D. Rozumiem, że na początku mogłem mieć pecha, ale to teraz zakrawa o jakiś nie śmieszny żart. Jutro dzwonię do dystrybutora i żądam zwrotu pieniędzy za jeden z zegarków. B nadal działa wyśmienicie.

Wydawało mi się, że marka taka jak SWISS MILITARY, która robi nie tylko zegarki potrafi zadbać o dobry produkt. Ale żeby do jednego klienta trafiało 75% uszkodzonych produktów? Coś jest chyba nie tak.

Dystrybutora mogę jedynie pochwalić. Bardzo często mnie przepraszali za problemy i widać było, że jest im głupio w związku z usterkami. Nie ich wina, a z serwisu wywiązali się na sześć z plusem.

Poniżej zamieszczam zdjęcia które zrobiłem zegarkowi C pokazujące jak wyglądała usterka.

Godz 01:10:31 29 października

Godz 13:52:05 29 października

 

UPDATE2:

Firma DAXTON Poland zaoferowała mi od razu zwrot pieniędzy ze względu na zaistniałą sytuację i po raz setny przepraszała mnie za problemy. Ja jednak nie mogłem znaleźć innego zegarka, który by mi się podobał. Poprosiłem więc o wymianę na ten sam model ale o innym kolorze tarczy. Miałem nadzieję, że kompletnie inna seria zegarka nie będzie wadliwa (a dodam że bratu działa wyśmienicie). Na moje szczęście nowy zegarek działa wyśmienicie i nie ma z nim (w końcu) żadnych problemów.