Kolejna nadzwyczajna firma… Pebble!

Kolejna nadzwyczajna firma… Pebble!

Od jakiegoś czasu zaczął mi wariować ekran w Pebble Steel. Pojawiały się artefakty, które natychmiast po przerysowaniu ekranu znikały. Wyglądało jak problem z oprogramowaniem, ale reset do ustawień fabrycznych nie pomógł.

2015-01-27 21.45.51

Nie liczyłem na jakikolwiek oddzew publikując wpis na Twitterze, więc byłem dość zaskoczony kiedy @PebbleHelp odpowiedział na mojego tweeta.

Ciekawostka: nie podawałem na twitterze emaila, znaleźli go w zakładce kontakt na moim anglojęzycznym blogu.

W emailu poprosili o wysłanie większej ilości zdjęć z artefaktami oraz zdjęcie z widocznym numerem seryjnym i kartką z ręcznie napisanym numerem sprawy. Załączyłem wszystkie potrzebne zdjęcia, poprosiłem żeby w razie wymiany wysłali mi srebrnego i wspomniałem, że ten sam problem pojawia się na zegarku mojego brata.

W odpowiedzi zapewnili mnie, że wyślą mi dwa nowe Pebble Steel w wersji srebrnej i poinformują jak tylko paczka od nich wyjdzie. Całość zajęła mniej niż 24h!

Screenshot 2015-01-27 23.29.04

 

To się nazywa obsługa klienta godna naśladowania! Jestem mega pozytywnie zaskoczony.